zaterdag 12 mei 2012

Reserve Slaapvaakjes

Misschien herken je het wel...thuis van weggeweest zit je met een ontroostbaar kind, knuffel kwijt! Hektiek alom. Dan begint de speurtocht met in je achterhoofd de gedachte dat als de knuffel niet vandaag terug is...je een slechte nacht gaat krijgen. Was het nu niet fijn geweest als je een paar dezelfde knuffels reserve zou hebben? Het blijft natuurlijk lastig want het kind bepaald zelf welk knuffeltje zijn grote vriend gaat worden maar als je het dan weet....
Daarom maakte ik voor Storm een paar reserve Slaapvaakjes. Als nummer 1 dan even foetsie is, is er altijd een vervanger. Nu niet vergeten om ze zo nu en dan te wisselen zodat ze allemaal dat eigen vertrouwde luchtje krijgen^_^

6 opmerkingen:

Fran zei

Of als er 1tje in de was moet.
Ik had meerdere goffie's (happy horse) voor Tren dit was zijn beest maar hij zocht altijd degene met de meest vergane hoortjes uit om te slapen.
Reza had hellaas een muziek woezel als favoriet.
Na 3 jaar eindelijk nog een exemplaar op de kop getikt en de oude gewassen wat goed uitpakte gelukkig want hij doet het nog.

jokiedebeer zei

Wat een goed idee, ik heb het probleem ook gehad met mijn dochter toen ze klein was, had gelukkig een beer die er heel veel op leek als ik zijn jurkje uit deed. Dus was nog een beetje gered

groetjes joke

Jirska zei

goed idee! Ik heb op de lievelingsknuffel van mijn kinderen altijd een adreslabel gestreken. Toen mijn dochter een keer haar knuffel was verloren werden we 3 dagen later alsnog gebeld dat hij gevonden was. Maar een extra exemplaar is helemaal nooit weg!
Hoe heb je de letters er zo mooi op gemaakt? Met de hand?

Grietje zei

De letters zijn gemaakt door mijn naaimachine;-)

Saskia zei

Hou je het dan ook 'geheim' dat je er meerdere hebt?
Of is dat niet nodig en zijn ze allemaal 'de enige echte'?
Groetjes, Saskia

Linda zei

Grietje Hartelijk bedankt voor het maken van de Storm slaapvaakjes . Ik zal ze één van de dagen wel in de bus krijgen en dan klaat ik het je snel weten . Nogmaals bedankt . Storm vind ze alvast geweldig
groetjes Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...