maandag 14 december 2009

Origami: Kerstlaarsje vouwen / Fold a christmas stocking

Een keer wat anders in de kerstboom? Deze kerstlaarsjes heb je zo gevouwen. Het staat trouwens ook heel leuk op een cadeautje, dan maak je in het lintje een strikje in plaats van een lusje. Het papiertje mag niet helemaal vierkant zijn. De hoogte is een halve centimeter korter.

Do you want something else hanging in your christmas tree? You can fold Christmas stockings, it also gives a nice touch on a Christmas present(then you make the ribbon into a bow instead of a loop). Oh, and the paper is not square. The height is 0,5 centimeter shorter. I believe that without further explanation, the pictures are clear enough to make it yourself. Good luck ;-)

4 opmerkingen:

Miriam zei

Hé geinig! Ik heb toevallig dit weekend iets gekregen in een allerleukst papieren zakje (dat ik bewaard heb natuurlijk) Eens kijken of ik daarvan zo'n laars vouwen kan.

Groetjes
Miriam

Margreta, zei

Leuk idee zo'n kerstlaarsje.

Wat maak je mooie dingen trouwens (ik heb je blog doorgekeken).

Brechtje zei

Grietje wat leuk! Ik heb het net uitgeprobeerd met een stukje papier wat voor mijn neus lag. Niet is niet zo moeilijk als ik dacht. Leuk joh! Dank je wel. Wat zal Nederland er nu gezellig uit komen te zien.

Fabie zei

geweldig leuk...
en wat een boel aan inspiratie hier te vinden
Dank je wel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...